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Artículos
- Betancourt, R.R.; Chocarro, R.; Cortiñas, M.; Elorz, M.; Múgica, J.M. (2014), “The Impact of Marketing Environments on Marketing Relationships”, International Journal of Marketing Studies, 6 (1), 45-65.
- Chocarro, R.; Cortiñas, M. (2013). “The Impact of Expert Opinion in Consumer Perception of Wines”, International Journal of Wine Business Research, 25 (3), 227-248.
- Chocarro, R.; Cortiñas, M.; Villanueva, M. L. (2013). “Situational Variables in Online versus Offline Channel Choices”, Electronic Commerce Research and Applications, 12, 347-361.
- Chocarro, R.; Elorz, M.; Múgica, J. M. (2012). “Consumers’ Internal Categorization Structures. An Additive Tree Analysis”, European Journal of Marketing, 46 (6), 760-789.
- Cortiñas, M.; Chocarro, R.; Villanueva, M. L. (2010). “Understanding multi-channel banking customers”, Journal of Business Research, Vol. 63, 1215-1221. ISSN: 0148-2963.
- Cortiñas, M.; Chocarro, R.; Villanueva, M. L. (2010). “La Heterogeneidad de los Consumidores en la Valoración de la Gestión Minorista. Un Análisis de Segmentación Post-Hoc en Modelos de Ecuaciones Estructurales”, Revista Española de Investigación de Marketing ESIC, Vol. 14 (1), 91-113.
- Cortiñas, M.; Chocarro, R.; Villanueva, M. L. (2009). “Analizando el Comportamiento de Búsqueda de Información de un Servicio”, Revista Portuguesa de Marketing, Vol. 25, 19-33.
- Chocarro, R.; Cortiñas, M.; Elorz, M. (2009). “The Impact of Product Category Knowledge on Consumer Use of Extrinsic Cues – A Study Involving Agrifood Products”, Food Quality and Preference, Vol. 20 (3), 176-186. ISSN: 0950-3293.
- Cortiñas, M.; Chocarro,R.; Elorz, M.; Villanueva, M. L. (2007). “La Importancia del Atributo Origen en la Elección de Productos Agroalimentarios. El Caso del Espárrago de Navarra”, Economía Agraria y Recursos Naturales, Vol. 7 (13), 57-90. ISSN: 1578-0732.
Documentos de trabajo
- Chocarro, R.; Elorz, M.; Múgica, J.M. (2006). "El uso de los árboles aditivos para modelizar preferencias. Aplicación a la categoría del vino". Universidad Pública de Navarra, 81/06.
- Chocarro, R.; Elorz, M.; Múgica, J.M. (2006). "El problema de la estructura percibida del mercado y su heterogeneidad. Aplicación de los ároles aditivos a la categoría del vino". Universidad Pública de Navarra, 79/06.
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